En nydelig himmel fra campingplassen! Del 1

God morgen alle sammen!

Da sitter vi på en campingplass i Sverge og koser oss med morgenkaffen…Det er knall blå himmel og 0 grader. Vi har flott utsikt utover fjorden, og jeg skal si jeg kom meg fort ut av vogna i går, da jeg så at sola var på vei ned…

For et lys! En nydelig himmel som lyste mot meg…Jeg fikk ikke tid til å gjøre ferdig de første bildene fra vi kom frem, til jeg måtte ut å ta flere bilder! Ja det var jo hundene som skulle luftes..MEN de måtte pent nødt vente på meg og min fotografering!

Jeg gikk opp på en ås, hvor det lå et vandrehjem. Der var det flott utsikt ut mot en molo og med solnedgangen i det fjerne….Det var fugler som koste seg i fjæra, og jeg tok ca 200 bilder på denne lille turen..

Da solen hadde gått ned over åskammen gikk vil litt bortover stien og fjorden så hundene skulle få gjort sitt…Men da jeg snudde meg, så jeg igjen en nydelig himmel! Nå var den blitt helt rosa!!

Jeg har måtte dele opp disse bildene i forskjellige deler, så dette er bare første del av turen… Følg med, så kommer det mer bilder i ettermiddag, og videre fremover..

I dag går turen til et venne par som har hytte ved Trøkcfors. Det kan hende det blir lite bilder da…For jeg må vel være litt sosial også…Blir veldig koselig det! Men kos dere med denne første delen av den nydelige solnedgangen jeg fikk se i går!

En nydelig himmel fra campingplassen! Del 1

#solnedgang #fjorden #sverge #tur #bobiltur #påsketur #hunder #hundebilder #natur #naturen #naturbilder #naturfoto #naturfotografi #fotografi #foto #bilder #fotografere #hobbyfotograf #naturfotograf #fotograf